Saturday 27 June 2015

MAJLIS PENYERAHAN KUNCI BANGUNAN KHAS TABIKA KEMAS KG KUALA SLIM






"Terima Kasih kepada KEMAS dan KKLW yang telah merealisasikan harapan kami penduduk Kg Kuala Slim dengan pembinaan Bangunan Khas Tabika KEMAS di kampung ini. Dengan adanya bangunan tabika yang baru ini, memberi saya semangat untuk melakukan lebih banyak perancangan bersama KEMAS di kampung kami" - Ketua Kampung Kg Kuala Slim.

Itulah yang diluahkan oleh Ketua Kampung Kg Kuala Slim dalam  Majlis Penyerahan Kunci Bangunan Khas Tabika KEMAS Kg Kuala Slim yang diadakan pada 07 Mei 2015 yang lalu. 
Turut hadir dalam majlis ini Pengarah Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah(KKLW) Tuan Meor Hidayat, Pengarah KEMAS Negeri Perak Tuan Ahmad Kamal Idris bin Hj Mohd Nawawi, Pegawai-pegawai dari KKLW, Pegawai-pegawai dari KEMAS Ibu Pejabat dan KEMAS Negeri Perak, Pegawai KEMAS Daerah Batang Padang EN Helmi Zulkifli dan Tn Hj Syed Mohd Damiri bin Syed Mohd Nor Penyelia Kanan Khas Daerah Batang Padang.

Ucapan Pengarah KEMAS Negeri Perak

Ucapan Pengarah KKLW
Menurut Tuan Ahmad Kamal Idris bin Hj Mohd Nawawi Pengarah KEMAS Negeri Perak menyatakan ucapan terima kasih dan perasaan bangga beliau kerana Pengerusi Tabika tidak putus asa memohon supaya bangunan ini diluluskan agar anak-anak kampung ini mendapat pendidikan yang selesa. Dan beliau juga menyatakan ucapan terima kasih kerana sentiasa memberi kepercayaan dan kerjasama kepada KEMAS dalam membuat perancangan aktiviti kampung.



Harapan beliau agar penduduk kampung ini mengambil kesempatan dengan mengadakan program-program dengan penglibatan KEMAS supaya silaturrahim antara penduduk kampung KEMAS sentiasa terjalin.





No comments:

Post a Comment